Pui cu susan si avocado


Reteta de la Dana Szocs


Pentru astazi iarasi am pregatit ceva rapid care sper sa va ajute pentru atunci cand aveti timpul limitat.Cred ca nu a durat mai mult de 30 minute prepararea acestei mese,pentru 2 persoane si va spun ca a fost si tare bun si aromat acest preparat de seara

Am folosit:
3 pulpe de pui dezosate
morcovi rotunzi congelati
1 catel de usturoi
1 avocado,susan alb
sos de stridii,sos de ardei iuti
pasta de curry,pasta de creveti
chimen macinat,chilly,sos de soia
o lingurita de amidon,apa
o lingurita de miere
Garnitura:
orez basmati,porumb
1 anason, 2 pastai de cardamon,5 cuisoare,sare
Pulpele de pui le-am taiat in bucatele mici (pentru a se gati mai repede),am pus peste ele sos de stridii,sos de ardei iuti si le-am lasat putin sa se marineze pana cand am pregatit celelalte ingrediente.
Am pus orezul la foc intr-o craticioara cu sare,apa,cardamon,anason,cuisoare si am lasat sa fiarba la foc mic.Dupa ce a fiert complet si am stins focul,am adaugat o mana de boabe de porumb congelat si am stins focul si am pus capacul,astfel incat porumbul sa se gateasca la aburul din oala.
Usturoiul l-am tocat marunt,am pus intr-un wok putin ulei,am calit usturoiul,am adaugat apoi 1/4 lingura pasta de curry,o jumatate de lingura pasta de creveti,chimen macinat si putin chilly,dupa 1 minut am adaugat bucatile de pui,am amestecat bine,am adaugat apoi morcovii congelati care au lasat si putina apa.Daca vi se pare zeama prea putina puteti adauga o canuta mica de apa,dupa ce rumeniti putin puiul.Am lasat puiul si morcovii sa fiarba si intre timp am taiat avocado felii subtiri.
Am adaugat mierea, amidonul dizolvat in putina apa (cat sa il acopere) ,am amestecat si am stins focul,iar apoi am pus peste pui o lingurita de susan si feliile de avocado.Eu am pastrat cateva felii de avocado pentru ornat.
Am servit puiul cu susan si avocado,alaturi de orezul basmati cu porumb,o cina rapida si tare buna a fost!
Pofta mare!

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu