Ciuperci pane


Reteta de la Dana Szocs


Am gasit ieri in piata niste ciuperci champignon mari si frumoase carora nu am putut rezista asa ca am cumparat si eu si prima reteta care mi-a venit in minte a fost sa le fac pane,pentru ca nu am facut niciodata dar imi imaginam cat pot fi de bune,mai ales ca mie imi plac tare mult ciupercile

Am folosit:
1 kg ciuperci champignon
sare
2 oua
chilly,sos de stridii
chimen macinat
4 linguri iaurt
2 linguri faina
ulei pentru prajit
Inainte cu o zi de a le face am curatat ciupercile si le-am spalat bine,apoi le-am sarat pentru a prinde gust pana a 2-a zi.
Am facut un aluat din 2 oua,4 linguri de iaurt,chilly,sos de stridii si chimen macinat,am incins bine uleiul si pe rand am trecut fiecare palarioara prin aluat,apoi le-am parajit pana cand s-au rumenit frumos.
Coditele le-am pastrat separat si probabil voi face un sos din ele pentru paste sau poate pentru o friptura,dar voi reveni cu reteta cand va fi cazul.
Ciupercile pane se pot servi calde,dar si reci,ca si garnitura sau aperitiv,in functie de preferintele voastre.
Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu