Bors cu rasol de porc si smantana


Reteta de la Bubulina Gospodina 
Ingrediente
1 rasol de porc
1 ceapa mare
2 morcovi
jumatate radacina de telina
2 rosii mari
3-4 linguri ulei
patrunjel
sare
1 plic de borc magic sau bors proaspat dupa gust
smantana
5 L apa
2 cartofi mari

N-am mai mancat de ceva vreme o ciorba asa ca acasa si era timpul sa o fac. Am spalat bine rasolul de porc si l-am pus la fiert. L-am lasat sa dea in clocot si apoi am varsat apa si am spalat bine oala.

Am pus apa curata si am pus iar rasolul de porc la fiert. L-am lasat sa fiarba pana cand carnea s-a desprins de pe os. Am scos carnea si in apa in care am fiert-o am pus ceapa tocata marunt si morcovul taiat cubulete.

Cand morcovul era aproape fiert am adaugat telina si cartofii taiati in cuburi mai mari. Am pus sare dupa gust si dupa 5-10 minute, am adaugat rosiile curatate si tocate marunt si carnea taiata bucatele.

Am adaugat uleiul si bors dupa gust. La sfarsit am tocat patrunjel ca fara el nu putem sa facem ciorba

Am pus smantana si am servit cu paine proaspata si ardei iute. Asa… ca acasa. Sa aveti pofta!

Mai multe retete delicioase de la Bubulina Gospodina gasiti pe blogul ei www.bubulinagospodina.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu