Terina de oua


Reteta de la Janet Frunza

Igrediente:
-10 oua fierte,tari
-2 oua crude
-300 g branza de vaci
-40 g pesmet
-50 g parmezan ras
-o legatura de marar
-sare,piper macinat si nucsoara,dupa gust
In plus:
-3 felii de sunca
-3 oua fierte.tari
-unt pentru uns tava(o tava de chec)

Mod de lucru:
Ouale fierte,le dam prin razatoarea cu ochiuri mari,Punem intr-un bol si adaugam branza de vaci,parmezanul ras,mararul taiat marunt,cele doua oua crude,sare,piper si nucsoara.
Amestecam usor pana se omogenizeaza.Gustam sa vedem daca mai trebuie sare,piper si nucsoara,ce am spus,ca le adaugam dupa gust,si lasam la o parte.
Luam o tava de terina sau de chec,in cazul meu,o ungem cu unt si punem apoi jumatate din umplutura de oua.
Cele trei oua fierte,ramase,le impachetam pe fiecare in cate o felie de sunca (eu am avut felia de sunca cam mica si nu am putut inveli oul in ea,de aceea am taiat oul pe jumatate) si le punem in tava peste compozitie.
Peste ouale invelite in sunca,am pus si restul de umplutura,am netezit cu dosul unei linguri,presand usor.Tava,am pus-o in alta tava.Am adaugat apa fierbinte pana la jumatatea tavii de terina.
Am acoperit cu folie de aluminiu si am pus la cuptorul de dinainte incins,la foc mediu,cam o ora.
Inainte de a fi gata,cu 10 min.scoatem foliea si mai lasam la cuptor sa se rumeneasca usor.
Lasam la racit si apoi feliem.
O gustare delicioasa!
Timp de pregatire:aprox.20 min.
Timp de coacere:60 min.

Mai multe retete delicioase si foto pas cu pas de la Janet, gasiti pe blogul ei In bucatarie la Janet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu