Semifredo cu ciocolata si capsuni


Reteta de la Dana Szocs

Este deja destul de cald afara asa ca trebuia sa mancam ceva care sa ne racoreasca si pentru ca la mai toate retetele de inghetata facuta in casa trebuie mereu scoasa din congelator la 45-60 minute si amestecat,m-am gandit ca cea mai buna varianta ar fi semifredo,pentru ca la aceasta reteta nu e necesara amestecarea.Este o inghetata foarte cremoasa care nu face ace de gheata absolut deloc.

Am folosit:

200 gr miere
2 oua
8 galbenusuri
100 gr ciocolata neagra
1 lingura cu varf de cacao
500 ml frisca pentru smantana
10 capsuni

Ouale,galbenusurile si mierea le-am pus intr-un vas metalic,le-am amestecat pana cand s-au omogenizat bine si apoi le-am pus la abur si am amestecat continuu pana cand am obtinut o crema care mai apoi s-a ingrosat si a inceput sa faca bule,aproximativ 10-15 min.

Dupa ce am luat crema de pe foc am adaugat in ea ciocolata rupta bucati si cacao si am amestecat pana cand ciocolata s-a topit.

Am taiat capsunile cubulete si le-am adaugat si pe ele.Frisca am batut-o bine si apoi am amestecat-o cu crema de ciocolata,am omogenizat compozitia si am pus-o in 2 cutii de plastic cu capac si le-am dat la congelator,aproximativ 5 ore pana cand a inghetat.

Am servit apoi semifredo cu bucatele de capsuni proaspete.
Pofta mare!

Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu