Pernute crocante din mamaliguta



 Reteta de la Maria Udrea
Ingrediente:
150 gr mamaliguta
200 gr faina
75 gr branza
200 ml ulei

Mod de preparare:

Nu-i asa ca de multe ori va ramane mamaliguta si nu stiti ce sa faceti cu ea? Eu am gasit aceasta reteta la Epurasha si am pus-o in aplicare. A iesit ceva bun de rontait printre mese, sau in fata televizorului, cum recomanda ea.
Mixam mamaliguta impreuna cu branza, eu am strivit-o cu furculita, apoi incepem sa incorporam faina si framantam un aluat care sa se poata intinde.
Eu am adaugat faina pana cand nu s-a mai lipit aluatul de maini.
Intindem aluatul pe masa de lucru unsa cu putin ulei si taiem patratele, cerculete, triunghiuri sau ce forme dorim.
Punem uleiul intr-o tigaie la incins si prajim pernutele cate un minut pe fiecare parte.
Au iesit crocante si bune, dar data viitoare dublez cantitatea de branza.

Mai multe retete delicioase de la Maria gasiti pe blogul ei Merisor si retetele ei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu