Cod Alaska cu cartofi noi


Reteta de la Enyedi Sandor
O reteta simpla de tot si totusi generoasa la gust....
Fileuri decongelate de cod Alaska, tinute 2-6 ore in marinada din sos teraki, pasta de rosii, mustar dulce, otet, ulei (ma rog, eu am folosit uleiul meu "piscacios"), sare, piper,boia dulce, condimente verzi sau ce mai vreti voi :)
Cartofi noi fierti in coaja (curatati cu o periuta in prealabil sub jet de apa), taiati in 2 sau 4 functie de marime (sotia i-a si curatat...daca era dupa mine ii lasam cu coaja!) si "aramiti" in unt cu putin ulei.
In tigaie neaderenta incinsa cu foarte putin ulei de masline se frig fileurile (cca 3-4 minute pe fiecare parte), cartofii se mai "trateaza" cu nitica patrunjel proaspat..
Aproape musai o salata de prospaturi si - bineinteles - mujdei cu iaurt (eu l-am mai imbunatatit cu oarece leurda, ca-i sezonu' lor)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu