Briose cu ciocolata alba si stafide


Reteta de la Dana Szocs

Intr-una din serile trecute, desi nu venise inca weekendul aveam pofta sa fac ceva bun, dulce si rapid, binanteles cu ce aveam prin casa, asa ca ce puteam face altceva decat briose, ele ma salveaza mereu, sunt dragalase si gustoase si pot fi facute aproape cu orice

Am folosit:
4 oua
10 linguri zahar
10 linguri ulei
3 plicuri zahar vanilat
350 gr faina
2 plicuri praf de copt
esenta de vanilie
100 gr ciocolata alba
100 gr stafide
3 pastai de cardamon

Pentru ca acum am robot care sa ma ajute,am pus in robot ouale impreuna cu zaharul,cardamonul si esenta si le-am lasat sa se amestece pana cand se topeste zaharul,apoi am adaugat uleiul,am mai amestecat putin,am adaugat apoi faina amestecata cu praful de copt,am omogenizat bine toate ingredientele si la urma am pus stafidele si ciocolata alba taiata marunt.
Din ciocolata am pastrat cateva bucatele pe care le-am pus deasupra brioselor inainte de a le introduce in cuptor.
In tava de briose am pus hartiutele aferente,apoi am pus cu o lingura cam trei sferturi aluat ,ciocolata deasupra si le-am dat la copt pana cand s-au rumenit frumos.
Un desert foarte rapid,pe care il fac mereu cu drag!

Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu