Clatite banatene


Reteta de la Dana Szocs


Aceasta reteta o stiu inca din vremea in care stateam la Timisoara,este cunoscuta si sub denumirea de clatite Ana Lugojana,dar nu am mai facut-o de mult,asa ca astazi m-am gandit sa impart cu voi acest desert minunat,care sper sa va fie pe plac

Am folosit :
Aluat de clatite cu 2 oua,faina,lapte,pana obtineti un aluat de consistenta mai grosuta
6 + 2 oua
300 gr zahar
100 gr stafide
400 ml smantana lichida
400 gr branza de vaci
3 plicuri zahar vanilat
esenta vanilie
unt pt uns tava

Din aluatul de clatite mie mi-au iesit 13 buc.Intr-un castron am pus branza de vaci,150 gr zahar,2 plicuri zahar vanilat,stafidele si 2 oua si am omogenizat bine totul,cu aceasta umplutura am umplut clatitele,pe care le-am impachetat in 4 si le-am asezat una langa alta intr-o tava unsa cu unt.

Din 6 galbenusuri,100 gr zahar si smantana lichida am facut un sos pe care l-am pus in tava peste clatitele umplute si am dat tava la cuptor pentru 10 minute.Am batut albusurile spuma cu 50-60 gr zahar si 2 plicuri zahar vanilat,am scos tava din cuptor si am asezat peste clatite bezeaua obtinuta,apoi am introdus din nou tava in cuptor si am lasat-o pana cand bezeaua s-a rumenit frumos (aproximativ 10 min).

Pofta mare!
Mai multe retete delicioase de la Dana gasiti pe blogul ei Papabundetot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu