Fasole batuta


Reteta de la Camelia Bizadea 

Ingrediente:
400-500 gr fasole boabe
sau 2 cutii fasole fiarta alba
2 cepe mari
piper ,sare
2 lingurite boia de ardei
4 linguri ulei pentru frecat fasolea
2 linguri ulei pentru calit ceapa
3 catei de usturoi

Fasole batuta ,stie sa faca toata lumea .
Cu ceapa calita sau ceapa si bulion ,este la fel
de gustoasa .
Fierbeti fasolea asa cum obisnuiti .Scurgeti-o bine
de apa ,adaugati sare,piper si dati-o la blender.
Chiar daca iese putin moale ,nu-i bai ,cand se raceste
se ingroasa .
Eu am folosit fasole fiarta la cutie ,am scurs-o bine
de zeama si am adaugat piper .(sare nu este nevoie ,ca are destula)
Dupa ce am ,,blenduit ,, am adaugat uleiul ,4 linguri
la numar ,3 catei de usturoi ,tocati marunt marunt si am frecat ca la maioneza .
Intr-o tigaie punem 2 linguri de ulei la incins,
adaugam ceapa taiata solzisori ,un praf de sare si 2 lingurite
de boia dulce .Lasam la calit pana ceapa devine sticloasa .
Asezam ceapa calita peste fasolea batuta si servim
cu paine prajita si muraturi .
Mai multe retete delicioase de la Camelia gasiti pe blogul ei Deliciile Cameliei

Un comentariu:

  1. saptmana asta o sa fac si eu.....merge cu muraturi.....ceva ghebe murate indesate in ardei capia murati

    RăspundețiȘtergere