Chec de post cu nuci și banană, aromat cu portocală


Reteta de la Alinuța Piftor

Ingrediente pentru două checuri potrivite: două căni de apă minerală, o cană de zahăr, un praf de sare, 50 ml ulei, 2-3 linguri de cacao, coaja rasă de la o portocală, 150 g nuci măcinate, o banană tăiată mărunt, două căni cu vârf de făină, un pliculeț de praf de copt.

Preparare: într-un bol se amestecă apa minerală, zahărul, uleiul, cacaua, până se topește zahărul. În alt bol se pun făina, sarea, coaja rasă și praful de copt. Se pune câte o lingură din compoziția solidă în cea lichidă, amestecând. La final se adaugă nuca și banana. Compoziția se împarte în două. Cel puțin mie mi-a ajuns pentru două checuri. Se dă la cuptor la foc mediu, timp de aproximativ 40 de minute (al meu coace mai lent :)

Se poate pudra cu zahăr la final. Eu am preferat fără. L-am făcut astăzi și pot spune că este foarte gustos și aromat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu