Prajitura Andruta


Reteta de la Ana Andruta

Toate bune !!
Prajitura asta chiar am inventat-o eu, facand-o intr-o duminica seara, in mare viteza, cu ce aveam prin casa, la indemana. Adica am folosit piscoturi, cafea rece, o cutie crema cremsnit de la Dr Oetker, lapte si cateva cereale si bucati de fructe.
Am preparat crema cremsnit asa cum scrie pe cutie, adica cu 750 ml lapte rece. Intr-un vas (am folosit si forma cu fund detasabil, dar si un vas de yenna, cu alta ocazie) am pus un strat subtire de crema, apoi un strat de piscoturi inmuiate in cafea rece, apoi alt strat de crema. Deasupra am presarat cereale (pt mic dejun) , cateva bucati de fructe (ce aveam prin casa) si am dat culoare cu putin Nesquick - sos ciocolata sau zeama din dulceata. O las la frigider macar o ora si apoi o servesc.
Se face in max 10 min , nu necesita coacere, iar pentru perioada de vara e chiar indicata !
Daca va face cu ochiul, incercati-o si spuneti-mi cum vi se pare !! SPOR sa aveti!!!


Toate bune !!

Mai multe poze pas cu pas de la @Ana gasiti aici:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu