Cheesecake cu lapte condensat


Reteta de la Anamaria (Mimmi)  

Ingrediente :
500 g branza (eu am pus de vaci)
o conserva lapte condensat (397 g)
3 oua

Baza :
170 g biscuiti digestivi
70 g unt topit

Sosul de mure :
200 g mure (congelate)

Sfarmam biscuitii in robotul de bucatarie sau ii punem intr-o punga si cu ajutorul facaletului ii sfarmam.
Ii amestecam cu untul topit si tapetat o forma rotunda (care la randul ei este tapetata cu hartie de copt).
Dam forma la frgider pana pregatim umplutura :

Mixa ouale,adaugam branza,mixam 1 minut si adaugam si laptele condensat.
Mixam din nou pana se incorporeaza totul.
Turnam crema in tava si dam forma la cuptor pentru cca 50 de minute,pana se intareste si se rumeneste usor.

Pentru sos :
Am pus murele in blender,le-am mixat bine bine si le-am strecurat printr-o sita.

Dupa ce s-a racit cheesecake-ul il ornam cu mure si il servim cu sosul proaspat !
Enjoy !

Mai multe retete delicioase de la Anamaria gasiti pe blogul Bucate pe alese 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu