Rasturnata cu mere

Reteta de la Anca Corduban

Am avut nevoie de:
6 linguri unt topit
2 mere mari curatate si taiete felii
50 g zahar brun
jumatate lingurita scortisoara
1 ou
200 g faina
125 g zahar
1 plic de praf de copt
125 ml lapte
1 lingurita esenta de vanilie
1 varf cutit de sare, unt pentru uns tava

Si cum am facut:
Am incalzit intai cuptorul. 3 linguri de unt topit le-am amestecat cu zaharul brun si scortisoara. Dupa care am turnat amestecul in forma de tort (tapetata cu hartie de copt) unsa cu unt. Am asezat merele frumos si am lasat un pic deoparte vasul.
In mixer am batut oul, dupa care am adaugat faina, zaharul, praful de copt, sarea, laptele, vanilia si cele 3 lingurite de unt topit ramase. Am amestecat pana ce s-a omogenizat, am turnat amestecul peste mere si am dat la cuptor pentru 30 minute (se testeaza cu scobitoarea). Am lasat sa se raceasca 5 minute, am desprins inelul de la forma de tort si am rasturnat prajitura pe un platou, dupa 1 minut, am scos si fundul formei.
Prajitura merge foarte bine cu inghetata.

Pofta buna!


Mai multe retete de la Anca gasiti pe blogul Gradina din farfurie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu